by amanda

|

jag sitter hemma och bloggar, jag har verkligen ingen lust att träffa någon eftersom det fula vädret. varför regna ? usch så tråkigt. det ska tydligen göra det imorgon och på torsdag också då vi åker på klassresa ! blää "/


menmen jag och elin gick hem till mig efter skolan eftersom vi inte ville vara ute. skoldagen har varit okej men mitt hår är skit lockigt .. 6:orna hade match mot lärarna idag först tjejerna mot lärare/tjejer och sedan killarna mot lärare/killar. lärarna vann både i killar och tjejer. synd =) haha men efter vi slutat gick vi som sagt hem till mig och åt nudlar + kollade på tv. efter det hade vi tänkt att baka men hittade inte receptet vi ville ha till sockerkakan så vi åt lite glass istället. kollade sedan på tv men hittade inget som var bra, vi ville se tracy beaker men det visades aldrig (?) så efter ett tag kom venne melker och tage. vi skulle egentligen dra ut men de verkade inte vilja så vi hade inget emot att stanna inne heller. venne ville inte så han stog kvar i hallen en stund men kom sen till oss andra i vardags rummet. vi kollade på tv + datorn. de gjorde någon "äcklig" grej på elin som hon inte ville och delvis skulle hon på träning så vi drog ut. följde elin en liten bit hem, sen drog killarna till centrum och jag gick hem till mig. jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen men ska snart hjälpa madde med sin blogg. bloggar efter, puss amanda <3
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: