by amanda

|

hej sötnos, jo du .. idag vaknade jag och filippa kvar i 12 men gick upp halv 1. vi klädde på oss och åt frukost framför tv:n. mysigt =) efter det så fixade vi oss nästan helt klara. jag har precis plattat mitt hår, det har nog aldrig varit såhär platt =) och satt på mitt löshår så nu är jag snart klar. bara strumpor på fötterna som fattas och mascara. jag ska träffa matilda runt 2 och så ska vi hitta på någonting. det är så dåligt väder så jag vet inte riktigt. vi får se, jag bloggar lite senare om det. men visst är det sjukt tråkigt med väder ? på sommarlovet ska det vara sol sol sol. menmen, nu ska jag dra. puss <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: