by amanda

|
hej alla mina läsare. jag och filippa sitter och bloggar nu igen men ska nog snart hitta på någonting. i allafall så kom philip svante och joel hit. vi satt först vid datorn en liten stund och kollade sen på tv. men det var bara skit så vi satte på en av filmerna "sällskaps resorna" som svante valde. när vi kollat klar på den så drog killarna för de ville vara ute men de ville inte jag och filippa just då. så vi tvättade mitt löshår istället för de behövdes. efter det drog vi hem till filippa och hämtade filippas grejer för idag sover hon hos mig. vi skulle träffa gb men det vart något missförstånd så vi åkte till bredäng istället. träffade några där men de var tråkigt så vi åkte till skarpnäck. där träffade vi gb och gahzwan (stavning?) och efter en stund kom farid. vi körde typ "sanning eller konka" men jag pallade inte så jag var inte med. de höll på ganska länge men till slut så gick vi runt lite och de andra höll på med någon jävla flaska som de sprkade på varandra. det vart kallt som fan så jag och filippa drog till kärrtorp. där träffade vi adam och hans kompis viktor tror jag han hette. var med de en liten stund i centrum och sen drog vi. jag pratade med andre i telen men la på en lång stund senare för att han inte kunde prata längre. jag och filippa gjorde pannkakor när vi kom hem och ja nu sitter vi framför datorn. ingen är hemma så vi chillar galet ensamna. hör av mig senare, puss amanda <3
   
filippa

:D finfinaaaa bilder <3 :Dhahha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: