by amanda

|
hejhej, som sagt har jag inte kunnat uppdaterat så mycket idag pågrund av att jag haft skolavslutning. jag och filippa drog direkt till min frisör vid halv 3. det var det som var det hemliga .. vi skulle locka och fixa håret. egentligen ganska onödigt. vi betalade 200 för något som bara håller någon dag. synd men fint ! i allafall så tog det 2 timmar + byta om och sminka oss i salongen och sen drog vi till skarpnäck. mötte tunnelbanan och åkte sen till kärrtorp. vi mötte tage annie maja matilda och elin vid centrum så vi tog sällskap till skolan fast jag tror maja gick före. men i allafall så när vi kom dit så samlades vi i klassrummet och sen gick vi ut på skolgården. sjöng och lyssnade på rektorns tal. jag träffade några också som hade kommit dit för skojs-skull men var sen tvungen att gå för vi skulle in i klassrummet och fika. lena pratade en liten stund men sen var det fika. vi tog lite bilder och hade det mysigt. men sen drog de mesta så jag och matilda åkte hem till henne. hämtade pengar och sen åkte vi till medis. letade reda på en resturang som vi skulle äta på - indiskt. det tog skit lång tid där för att få sina grejer för det var skit mycket folk. och maten var alldeles för stark och inte så jätte god så vi drog därifrån när vi ätit oss mätta, lämnade jätte mycket mat tyvärr .. men i allafall så efter det åkte vi runt lite men det blev kallt så jag gick hem. pratade med niktia i telen men min mobil stängdes av -.- äntligen sommarlov älskling, så jävla skönt  ! aja ska läsa bloggar nu, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: