by amanda

|
jag kan inte låta bli att oroa mig över dig. alla har sina perioder men din kan jag inte ens finna mig i. jag vet inte vad du håller på med för du vill inte berätta men jag hoppas du sköter dig, att du tänker på konsekvenserna. när jag fick höra vad som hade hänt den där natten blev jag så besviken på dig. var det verkligen du ? du som alltid varit den omtänksamma och försiktiga personen. jag hoppas verkligen på dig, jag tror på dig. jag vet att jag kan komma till dig när jag behöver, berätta saker. ta vara på dig själv, var rädd om dug själv. det är du värd, guldvärd rakt igenom.  "kungen med k" det är fan du syster. jag älskar dig


karros

Jag älskar dig lilla syster, oroa dig inte. Det löser sig alltid.. Förr eller senare. Det vet du.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: