by amanda

|
tilda: du ser ut som en jävla frukt ! :s
 
IP: 83.255.69.181

svar: vart vill du komma egentligen ? finns det någon mening med att komentera andras bloggar och låtsas vara någon av mina bästavänner. vi vet allihoppa att det är någon annan än den du påstår att vara. vågar du inte stå för vad du själv tycker så du måste skriva någon annans namn ? moget värre älskling. du kommer aldrig kunna splitra på oss hur mycket du än ber om det, för vi tjejer sitter ihop. dag som natt ! jag kommer söka upp din ip, jag lovar. men tills dess så har jag blockerat din ip, så dra härifrån ? säg din adress är du snäll så ska jag skicka dig en krona så du kan köpa dig ett eget liv -.-


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: