by amanda

|
hejhej nu är jag hemma. jag ska försöka uppdatera mycket ikväll för jag är på det humöret, bra va ? =) i allafall så drog jag och filippa till kärrtorps centrum efter förra inlägget och träffade viktor och tage. vi tog tunnelbanan tillbaka och gick hem till filippa som skulle lämna sin väska. vi träffade matte på tunnelbanan så tog sällskap med honom en bit. när vi i allafall sen lämnat filippas jacka så tog vi tunnelbanan till skarpnäck. där gick vi runt lite samtidigt som jag smsade med radwan. han säger att de är vid någon gunga så vi började gå åt ett håll där jag vet att en sån gunga finns. bara en liten bit ifrån sitter han, gb och en till kille. och radwan som sa till mig att jag inte skulle hitta dit, men klart jag gjorde (a) haha så jag filippa viktor och tage börjar gå mot den parken men de sprang typ någon genväg så de kom dit före oss fast vi gick innan de (?) menmen, vi stog typ på någon plan och körde "gris" med en tennisboll och radwan och company satt i gungan brevid. i allafall så någon timme senare pallade inte viktor vara kvar så vi drog därifrån. de skulle till kärrtorp men de ville inte jag så jag åkte till hammarbyhöjden och träffade linn istället. vi åkte till kärrtorp och kollade snabbt in "pannkaks - festivalen" men det var tråkigt så vi åkte till skarpnäck och gick till parken för gb hade bett oss komma dit. vi satt där på planen och gjorde typ ingenting och till slut vart det för kallt så jag och linn gick.. hon skulle hem så jag åkte också hem. när jag kom hem åt jag middag och sen packade jag mina skolavslutningskläder i väskan. jag slutar ju imorgon men vi har först vanlig skoldag tills 14:10 och ska sen komma tillbaks vid 5 och ha skolavslutning så mellan det ska jag och filippa göra en hemlig sak så vi tar med våra grejer dit och byter sen om där. mer om imorgon kommer då, när jag hinner =) så jävla skönt med sommarlov men jag kommer sakna min klass mer än någonting. nya klasser efter sommaren .. fan ! men vissa jag hamnade med är jag faktiskt nöjd med. men nu ska jag svara på alla sms jag fått, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: