by amanda

|
först såg jag ut såhär ;

men bytte sen om till det här ;
anonym

förlåt mig amanda gumman .. men tänk på hur du klär dig .. detta var verkligen inte snyggt ! förlåt !

anonym

förlåt mig amanda gumman .. men tänk på hur du klär dig .. detta var verkligen inte snyggt ! förlåt !

emelie

eh?

palla skriva nått sånt din tönt! palla va taskig och säga saker och va anonym, står du inte för va du tycker eller?

jag tycker iaf de va skit fin älskling <3

jjuliaah

jag tycker också du va skit fin älskling :) haha väx upp anonyma,



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: