by amanda

|
nej nu börjar jag faktiskt bli ganska trött så ska snart gå och lägga mig. jag har redan gjort mig i ordning så behöver bara stänga av datorn och sedan lägga mig i sängen och sova. men nej inte det inte jag ska kolla lite bloggar först och sen ska jag lägga mig. jag ska upp 10 imorgon, ska ju shoppa med filippa sen sover jag hos henne. men ni får bilder och massa inlägg i allafall. det var ett tag sen jag sov över med filippa så det ska bli jätte roligt. vi får se vad vi hittar på, jag bloggar innan jag drar hemifrån imorgon. godnatt bloggar och godnatt mina läsare.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: