by amanda

|
hej sötnos. dålig uppdatering igen.. jag vet men har inte varit hemma idag. drog och mötte donya i slussen och åkte direkt till grönan. åkte runt lite och sen träffade vi julia och anna där så vi var med de typ halva dagen. donya skulle tyvärr hem lite senare och becca som också var där men någon kille träffade mig så var hon och jag istället. han skulle endå till sina kompisar. vi åkte pop expressen med julia och anna men sen drog vi för att äta och de åkte hem. jag och becca stannade i allafall kvar till kvart i 9 så hann precis med båten. det var något fel på tunnelbanan så vi stog i över 20 minuter och väntade på att tunnelbanan skulle gå. sen åkte hon hem och jag till bagis där jag mötte linn. vi gick till min pappa, bytte om och hämtade lite kläder sen drog vi till kärrtorps centrum. köpte varsin cola och tog sen tunnelbanan till skärmarbrink. missade farsta strand tunnelbanan precis så gick från skärmarbrink till dalen. åt lite pasta sallad + sockerkaka och bullar (a) jag bloggar kankse sen, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: