by amanda

|
hallu älskling. nu är jag tillbaka =) jag hade som sagt ingen dator med mig så ingen uppdatering. jag ska berätta vad som hänt i allafall. det började med att vi tog bilen till waxholm och båten därifrån. det tog ju så lång tid så runt halv 3 tror jag klockan var så åkte vi till en ö som heter "högmarsö" (stavning?) och åt en mysig lunch/middag. där ligger en massa gamla båtar som säkert legat där i många år så efter vi ätit så gick vi runt och fottade lite och sådär. sen tog vi båten därifrån och började åka hemåt. jag tror vi var hemma runt halv 7 igen. då jag pappa och therese spelade lite yatzy och sen kom gästerna. vi skulle tydligen ha fottovernisage (stavning?) så vi hade några få gäster så det var mysigt. jag syster och matthias gick ner till hamnen och badade. när vi kom upp spelade vi lite kort och sen kom mattias och jonas och en liten stund senare liv. så vi spelade kort, chillade, kollade på tv och mera. mer om kvällen var inget speciellt intressant. blev väckt i morse runt 10 men gick upp halv 11. klädde på mig, packade för att bada och åt frukost. väntade på att alla andra skulle komma och sen drog vi med båten till "rödskär" tror jag det hette. vi var där i kanske 4 timmar, så jag har bränt mig på benen och armar. tyvärr så blev jag lite gnällig om att få åka hem i slutet för jag var den enda som hade suttit i solen hela dagen. när vi kom hem så låg jag och läste boken " systrar i jeans" i säkert 2 timmar innan det var middag. efter middagen kom farfar och hämtade mig, syster och matthias. bilen var ju kvar i waxholm så vi fick åka med farfar. jag är ensam hemma för syster och matthias åkte till honom och pappa + resten har inte kommit än. bilder får ni senare ikväll eller imorgon för alla finns på therese kamera tyvärr. tills dess bjuder jag på en finfin bild på mig och ida.
pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: