by amanda

|
hej sötnos. fick sluta tidigare idag, 14:35 istället för 15:20. så jag gick direkt hem. nu är jag hemma och ska snart bli hämtad av mamma. jag har varit hemma och bokat biljetter och hämtat bio presentkort som jag fick när jag fyllde år =) men i allafall, mamma ska snart hämta mig och sen åker vi hem till matilda och hämtar henne. sedan åker vi hem till min mamma där jag ska äta och fixa lite och sen åker vi in till stan och går på bio jag och matilda. vi ska se 17 again så det blir mysigt. bloggar när jag kommer hem runt 10. pussar amanda <3
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: