by amanda

|
dagen har tillbringats med my. vi har haft otroligt roligt =)
jag kom till henne runt halv . hon hoppade direkt i poolen medans jag satt på kanten och fottade eftersom jag inte orkade bada. så solade vi lite och hoppade studsmatta. vi gick till konsum och köpte glass som var god (a) så gick vi hem och lämnade det sen gick vi till gården brevid och träffade svante och philip. det var kul men de gick efter en stund för att de skulle till joel så vi följde efter de men gick hem efter halva vägen för att ladda mys mobil. så passade vi på att kolla runt lite på datorn och sen åt vi glass ute på hennes studsmatta igen (a) gottgott men gick ut efter det och träffade joel svante och philip en stund på svantes gård men de skulle köpa cola så vi gick hem igen. dukade för middagen och satt lite framför datorn och sen vart det middag där. jag åt där och det var så himla gott, grillat ! efter det gick jag och my hem igen, satt framför datorn en stund och sen målade my mina naglar. tack gumman, det vart jätte fint !
satt framför datorn lite till sen gick jag hem, bloggar senare. puss amanda <3









Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: