by amanda

|

godmorgon darling ! igår gick jag och la mig redan runt 1 och somnade kanske 40 minuter senare och så tidigt har jag inte somnat på hela sommarlovet. menmen klockan 8 imorse ringde väckarklockan för att jag och elin skulle ta ett "morgon dopp" i flaten men hon ringde aldrig mig som bestämt så jag somnade helt enkelt om till klockan 10. då ringer jag elin men hon själv sover och tror att klockan är runt 8. haha så vi sket i att bada för hon kunde endå bara vara idag en liten stund. jag gick i allafall upp och satte mig med min frukost framför tv:n. satt först ute i solen men det blev för varmt. ida ska snart komma hit och så ska vi sola i trädgården här och sen hitta på något roligt =) det skulle dröja innan hon kom så jag sätter mig nog i solen och väntar. jag bloggar senare, puss amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: