by amanda

|
när du säger det som du säger till mig får du mig bara starkare och starkare. jag känner mig mycket bättre när du försöker intala mig något som inte stämmer. du är bara omogen när du gör som du gör. du är verkligen pinsam, jag skrattar åt dig. ringer mig dag som natt och kallar mig hora och tror ärligt att jag ska bry mig om vad du tycker ? brist på liv eller vad ? du behöver inte heller berätta för mig hur ful jag är eller hur jag ser ut för jag vet det betydligt mycket bättre än dig okej ? kom aldrig back till mig för du är någon jag inte vill ha att göra med. jag ångrar varje sekund jag tillbringat med dig, ärligt talat. låt mig vara för jag gillar inte dig. tro inte något som du inte vet.
du gör mig så mycket starkare
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: