by amanda

|
hallu sötnos. förlåt för att jag inte uppdaterat tidigare men jag har faktiskt inte haft tid. i allafall så låg jag och ida och solade ganska länge och sen gjorde vi oss klara och drog sen till skarpnäck. där satt vi i någon gunga och lyssnade på musik + drack cola ! efter ett tag vart det tråkigt så vi gick till någon skatepark och satt vi några gungor där istället. men de var också tråkigt (a) så vi tog vårat förnuft och promenerade till flaten. där träffade vi elin, emelie och deras kompis. så vi stog med de en stund, pratade och sådär. jag och ida badade ju inte satt .. i allafall så skulle de dra en stund efter vi kommit så vi drog också. jag gick av precis utan för mig så jag gick direkt in och hjälpte mamma med maten. vi satt hon och jag med otroligt god mat på ballkongen. efter vi ätit plockade vi undan och sen gick vi ner till cykel förrådet och lämnade en av mina cyklar och pumpade mammas. och så cyklade hon och jag bort till donken i sköndal och köpte varsin glass och sen åkte vi hem igen. vi kom hem för drygt en timme sen då jag började rensa garderoben men slutade efter ett tag för att det var tråkigt =) men jaja, sitter framför datorn nu och kollar lite bloggar. ska snart dricka lite te, så vi hörs senare. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: