by amanda

|
jag och ida har det mysigt som vanligt. vi vaknade upp runt 11 tror jag den var och gick direkt och satte oss i solen och schtekte =) vi har ätit frukost för en stund sen i solen och så åt vi lite gröt alldeles nyss för att vi var sugna. idag när vi tröttnat på att ligga i solen. eller det gör man ju aldig (?) men när det blir för varmt ska vi fixa oss och sen dra till skarpnäck och kolla om vi hittar de snygga killarna från igår (a) men jag bloggar senare, puss amanda <3

jag saknar dig bästevän, kom hem igen !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: