by amanda

|
hej alla sötisar =) jag och ida sitter ute på verandan och solar, riktigt skönt faktiskt. jag ska tyvärr inte träffa donya idag för hon kan inte så jag och ida ska snart dra oss hem till henne i farsta och städa hennes rum och sen ska vi träffa någon söt kille. men vet inte vem än =) vi somnade i allafall klockan halv 4 igår och gick upp halv 1. men jag bloggar senare. puss amanda <3
Saga

Svar: Inga problem vännen ;)

Lina

de är rå skönt med sol :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: