by amanda

|
hejhej ! =) nu sitter jag och ida hemma hos mig och kom hem för en halv timme sen. jag håller på att hjälpa denise med hennes "veckans blogg tävling" sen ska jag bara kolla bloggar snart och sen ska jag och ida köra singstar. i allafall så träffade jag ida i farsta tidigare idag och så köpte jag två ansiktsmaskar och ett nytt linne. sen drog vi hem och satt på verandan och spelade spel och sen gick vi in och kollade på tv medans vi väntade på radwan och gahzwan. när de kommit så vågade de inte komma in först, och när de väl gjorde de sa de ingenting så ida bad de gå så de gjorde det =) jag och ida satt och kollade på tv en stund till och sen kom pappa hem så vi åkte till någon grill och käkade middag. efter det vart vi hemskjussade och så hämtade vi pengar och sen drog vi ut igen. vi drog till centrum och tog sen tunnelbanan till skarpnäck. där gick vi runt och sen drog vi hem. det blev tyvärr inte så många bilder idag, så ni får en så ska jag och ida försöka ta lite egobilder ikväll. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: