by amanda

|
jag gick och la mig runt halv 2- 2 igår och somnade på direkten. när jag vaknade runt 10 så svarade jag på smsen jag hade fått sen somnade jag om till halv 1 men gick inte upp fören 1. skönt att få sova ut utan att tänka att hela dagen har gått =) jag ska endå inte göra något speciellt idag. jag ska snart hoppa in i duschen för jag var för trött för att göra det igår och sen ska jag raka benen. efter det ska jag byta lakan i sängen och kanske rensa garderoben. jag har för en liten stund sen hängt tvätt och vikt all tvätt som var i "tvättrummet" så nu finns det knappt några kläder kvar där inne. efter jag rensat garderoben ska jag dra mig till någon affär och köpa en ansiktsmask. och kanske sitta i solen och försöka få lite färg. så det blir en självupptagen mysig dag. kanske träffar någon senare ikväll om jag får lust. bloggar sen, pussar amanda <3
din mamma

ja tycker du liknar en fisk :S



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: