by amanda

|
förlåt för den hemska uppdateringen men jag har verkligen inte haft tid att blogga. så fort jag hade kommit till stockholm så åkte jag till elin i älta. när jag kom dit satt vi framför datorn och kollade lite bloggar och sen gjorde vi spagetti som fick bli våran lunch. tyvärr bombade elin med smör i så vi båda mådde lite illa efter men det gick bort snabbt =) sen gjorde vi oss i ordning och gick sen till älta centrum och handlade frysta hallon, sylt, visp grädde och vanilj sås (a) och gissa vad vi skulle göra som middag ? haha pannkaks tårta =) så vi gick hem och lämnade allt och sen kom alex. satt lite framför datorn och bara chillade =) tills klockan vart sent och de ringde på dörren då var det emil och en kille jag inte kan stava hans namn .. så de drog ut. jag elin och emelie stannade kvar inne och gjorde pannkaks tårtan men det gick åt helvete. pannkakorna gick sönder, vi skulle egentligen inte ha vaniljsås men det vi skulle ha var slut, grädden var halv vispad och ja jag vet inte vad som hände. köket såg ut som ett helvete likaså golvet =) i allafall så åt vi pannkaks tårtan och sen drog vi ut och träffade emil alex och "han jag inte kan stava namnet på " vi satt på gården och chillade, gjort lite allt möjligt. liksom allt och ingenting =) vid 9 vart det kallt så jag och elin gick hem medans emelie stannade ute en stund. vi satt bara i hennes rum och lyssnade på musik. sen hade jag och elin krig i hennes säng. hon försökte stoppa in ett tros-skydd innanför mina leggings och likaså jag på henne så det var roligt =) sen kom pappa och hämtade mig så jag kom hem för en liten stund. pratar med timmie och svante på msn men båda verkar så .. borta ? jag vet inte. ska snart duscha och sen raka benen. så jag bloggar senare. puss amanda <3
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: