by amanda

|
sitter hemma hos farmor nu och dricker te och äter hennes hemgjorde rulltårta. god men annorlunda smak. cissi har gjort en header till mig men vill inte ha den just nu för är nöjd med den sofia gjorde. jag tror att sofia skulle hjälpa mig med att göra en till annika men vi får se om hon gör det eller inte. annika verkar endå inte vara inne satt .. menmen, har suttit framför datorn hela kvällen så jag har skit ont i huvudet. har knappt drukit något idag satt .. tog en huvudvärks tablett tidigare men verkan verkar ha försvunnit. MEN NU LOGGADE ANNIKA IN ! i allafall men jag tror att huvudvärken kan ha kommit för att jag knappt sovit. jag vet inte. har suttit och kollat på afton bladet .. ska väl kanske bli hemskjussad nu. pappa och therese är ju ute med båten på någon "fest" men de kommer väl hem snart så jag ska bli hemskjussad när de kommer hem eller när farmor ska sova för jag får nämnligen skjuss tillbaks till oss. orkar inte gå med en tung dator väska mitt i natten. men bloggar nog senare. puss amanda
saga

Var med i min tävling! :P<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: