by amanda

|
nu har cecilia och hennes familj åkt hem så det finns nog inte så mycket kvar för mig att göra. det blir nog bloggning en hel del eftersom syster och matthias också drog igår så jag har ingen att vara med .. känner inte så många här. i allafall så har vi bara tagit det chill idag, ingenting speciellt har hänt. om det händer något senare vet jag faktiskt inte. jag har för mig att pappa och therese + några fler vuxna skulle på någon fest ikväll så antingen får jag vara hos farmor eller åka upp till mammas landställe. men då finns det ingen dator så jag vet inte riktigt om jag vill. är det lördag idag föresten ? ska i allafall försöka få åka buss hem tidigt imorgon. ska nämnligen träffa my och kanske någon mer. bloggar sen, puss amanda <3
Nadaa

fett fin blogg , :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: