by amanda

|
hej allihoppa, har ni det trevligt ? jag har skit mysigt. just nu sitter jag och cecilia och spelar kort, vem vinner ? jo jag =) haha (a) när gästerna kom vid 11 så chillade vi bara och sen spelade vi kort medans vi åt och sen efter också. vi har haft skit chill i allafall. gått ner vid hamnen, och sådär. vi har precis varit nere på ängen där det var mer folk än vanligt. jag och cissi såg 2 skit snygga killar i typ våran ålder men tappade bort de så vi drog tillbaks till huset igen. när alla andra kommer tillbaks blir det tipsrunda och mera. så jag bloggar kanske ikväll. puss amanda <3
 
driv bild !
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: