by amanda

|

hej sötnos. trevlig midsommar ! jag har precis duschat och väntar just nu på at mitt hår ska torka eftersom vi inte har någon fön här. och efter det ska jag platta håret och sätta på mitt löshår, sminka mig och sen hjälpta till här på landet. gästerna kommer klockan 11 så jag har egentligen ganska brottom men jag måste ju såklart blogga. om jag hinner så bloggar jag senare idag annars blir det imorgon så fort jag vaknar. så förvänta er dålig uppdatering men många bilder. jag bloggar som sagt senare. puss amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: