by amanda

|
hejhej, sitter nu på landet med datorn i knät och en flaska cola som jag köpte påvägen. kom hit för en stund sen men packade upp och städade mitt rum innan jag började blogga. det är ju midsommar imorgon så massa vänner kommer hit vid 11 och är här hela dagen. de flesta sover över så det kommer bli jätte mysigt. midsommar stång, traktor, god mat och mera ! jag hade i allafall tänkt att gå ner till båten och ösa vatten eftersom det har regnat så vattnet måste bort. det är ganska varmt ute så jag orkar helt enkelt inte sitta inne framför datorn. det är bara jag och pappa här för de andra har inte kommit ut än. therese och kalle ska komma snart, likaså syster och matthias som åker med farmor. så ja, =) påvägen till landet stannade vi i allafall i norrtälje på thereses jobb. där jag fick/köpte en tröja till mig som therese tryckte på så det står amanda bak på den. jag ska ta en massa bilder när jag är vid vattnet så får ni de i nästa inlägg. puss på er <3

suddig bild, pappa tog -.- men visst är tröjan snygg ? (a)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: