by amanda

|

förlåt för att jag inte uppdaterat tidigare som jag brukar göra men när jag vaknade runt halv 11 fast jag egentligen skulle gått upp 10 men somnade om så hade jag rätt brottom. jag sov ju hos ida som bor 10 minuter med buss från farsta. och jag skulle vara hemma 11 så jag hade ju helt enkelt jätte brottom ! jag slängde på mig kläderna och sen gick vi ner och åt frukost. men när jag ringde pappa för att berätta att jag hade försovit mig så var han inte heller klar på jobbet så jag kunde ta det lugnt. göra mig klar och sen åka. så när jag väl kom hem vid 11:45 så packade jag mina sista grejer och bytte kläder och sen kom pappa och hämtade mig. vi har precis kommit hit till honom, han äter just nu sen ska vi packa in i bilen och dra oss mot landet. jag hör av mig när jag kommer dit. datorn är såklart med, och den här gången USB KABELN ! så bilder kommer ni få. pussar amanda <3

Anonym

sånn mobil har jag me :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: