by amanda

|
hallu allihoppa, saknat mig ? jag vet =) jag och ida sitter i henne säng och "kollar" på big brother. ingen av oss kollar, vi har fullt upp med varsin dator (a) vi sminkade i allafall oss, och sen drog vi ut. vi åkte till skanstull och väntade på andre i säkert 30 minuter innan han kom. när han väl kommit gick vi allafall runt i skanstull. inte roligast direkt men alltid kul att vara med dem. andre skulle i allafall hem kvart i 10 så han drog så jag och ida åkte också hem. åt lite mat och satte oss sen vid datorn. bloggar sen om jag orkar, puss amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: