by amanda

|
förlåt för dåliga uppdatering men det har inte gått att pubicera mina inlägg. jag sitter i allafall hemma hos ida i farsta. jag träffade aldrig my pågrund av att det vart försent och hon sa att hon var sjuk så vi ska träffas en annan stund istället. så jag drog i allafall ut runt 4 och mötte ida med tunnelbanan i skogskyrkogården. vi åkte till gullmars och köpte sommarlovs kortet till henne. efter åkte vi hem till mig och packade kläder för jag åker till landet imorgon vid 11 och firar midsommar där. kommer hem på söndag i allafall. jag och ida åkte sen hem till henne och åt middag och nu sitter vi båda och bloggar. vi ska snart ut och träffa några tror jag. skriver sen, puss amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: