by amanda

|
ni är min kraft, mitt ljus i mörkret, mitt hopp, min dag - mitt liv. ni är absolut det bästa som har hänt mig. det var vi tillsammans igår, idag, imorgon och föralltid. med er kan jag alltid vara mig själv, jag kan visa mitt rätta jag precis som jag är inför er, ni accepterar mig hur jag än är. vi står varandra så nära, ingenting ska få skilja oss åt. jag är rädd för vad som kommer hända efter sommaren, det kommer väl vara vi fortfarande ? om jag skulle förlora er så skulle jag ha gett upp mitt liv föralltid. utan er finns det ingenting att leva för, jag lever helt enkelt för er. mina bästavänner. när jag ser er blir jag lycklig, att se er skratta får mig att vilja ta ett glädjeskutt. så mycket som vi delar tillsammans. förstår ni vad allting betyder för mig ? jag skulle inte tro det, men det är en hel del. ni förstår mig och finns där för mig alla de gånger jag är ledsen och inte mår bra. jag behöver verkligen er för att klara av livet, annars fungerar jag inte. ni vet att jag alltid finns här, vad som än händer. ni är hoppet i mitt liv, jag ser framemot allt vi ska göra tillsammans i framtiden. jag kommer göra precis allt för att få vara med er i hela mitt liv. ni är de bästa som finns, det borde finnas fler som er.
jag älskar er mer än någonting annat.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: