lär känna mig

| Vardag
jag är 13 år och är född 1996 i stockholm. jag bor med min familj i förorten. när jag inte går i skolan så brukar jag vara med mina vänner, shoppa, ta bilder, lyssna på musik och vara allmänt jobbig =) jag älskar att lära känna nya människor. jag är en väldigt öppen person (enligt mig) men kan oftast tolkas som kaxig. jag har väldigt lätt för att öppna mig inför folk och ge dem mitt förtroende utan att veta vad jag egentligen gör.. mina allra närmaste vänner heter angelica elin matilda och filippa, men jag har även många andra vänner som jag trivs med och älskar otroligt =) jag har varit riktigt kär en gång men det gick och åt helvete. man kan säga att jag ofta faller för fel killar, tyvärr. jag har mycket tur i spel så antagligen otur i kärlek. det är väl så man brukar säga ? (a) mycket mer finns inte att säga =)