det visste ni inte

| Bekännelser
10 saker ni inte visste om mig ;

* jag brukar nästan alltid använda svarta, gråa eller vita strumpor, jag hatar färgglada =)
* jag är väldigt lättroad.
* jag har haft över 5 mobiler & fick min första i slutet av 2:an.
* jag är expert på att tappa mobiler i golvet.
* jag blir lätt irreterad när saker som jag förväntat mig inte blir som planerat.
* jag har många svagheter.
* jag får bara bättre & bättre självförtroende för varje dag.
* jag älskar att kolla på film !
* jag har ofta huvudvärk, pågrund av att jag anstränger synen för mycket.
* min första msn-adress skapade jag i 3:an tror jag =)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: