by amanda

| Vardag
förlåt för att jag inte bloggade igår kväll men efter inlägget jag skrev igår så loggade jag ut från datorn och satte på filmen grease igen. när den var slut så skulle ju vi iväg till grannarna som jag skrev men syster, matte, matte, linus och hans kompis skulle åka kneew board (stavning?) så jag stannade helt klart hemma och kollade när de åkte. de var skit kul att kolla på eftersom jag själv verkligen inte ville åka. jag tror de ska åka idag också men jag avstår nog. och sen när vi var klara i allafall så drog vi hem till oss och spelade lite kort. sen gick vi ner i lillstugan där syster och matte sover allihoppa och satt där och pratade. runt 12 tror jag klockan var skulle alla börja dra sig hemåt så jag gick upp till stora huset, fixade mig och gick sen och la mig. imorse när jag vaknade runt 11 gick jag direkt upp och duschade sen vart det frukost. jag vet inte än vad som händer idag men jag tror familjer planerar att vi ska åka ekerö linjen, ni vet stooor båt ?! men jag är inte säker, skriver senare. pussar amanda <3

bilden är dåligt tagen, mobilen ni vet .. (a) men 1106 inlägg är ganska mycket va ? =)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: