by amanda

| Vardag
hallu =) när jag vaknade så gick jag upp och åt frukost och sen dammsög jag våra gästers bil för 40 kronor =) efter gjorde jag mig i ordning och spelade sen yatzy med matte en stund. gästerna ska snart åka hem och vi ska iväg till några kompisar som fyller år. jag ska försöka ta bilder om jag inte glömmer kameran. får säkert låna thereses bilder annars. dagens outfit får ni antingen om en stund eller senare, beror på om jag orkar ta bild just nu. pappa ska snart ha datorn så jag bloggar mer innan vi åker eller när vi kommer hem. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: