by amanda

| Vardag

hejhej =) förlåt för att jag inte uppdaterat tidigare men jag har inte varit hemma. jag blev inte väckt imorse så jag gick upp runt halv 12-12. åt frukost och gjorde mig klar sen åkte familjen + våra gäster till älmsta. där vi åt lunch på en grekisk resturang och kollade i någon affär. när vi i allafall hade ätit klart så åkte vi hem igen. väl hemma så klädde vi på oss yttliggare och tog sen båten till simpnäs och köpte glass. sen tog vi båten en tur och åkte sen hem. när vi kom hem letade jag och matte svamp och hittade faktiskt ganska mycket och sen rensade jag det. när jag var klar loggade jag in på datorn och just nu bloggar jag. jag ska bara kolla runt lite och sen gå ut, puss amanda <3




Minnie

såg att du hade kommenterat på dessies födelsedags inlägg kolla in min blogg för att se den perfekta presenten som jag har hittat till henne :) så Dessie, kommentera gärna

annikku

haha usch svamp x)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: