by amanda

| Vardag
hej sötnos. nu är jag tillbaka igen med massor av uppdatering men det dröjer nog ett tag för jag har mycket att kolla igenom. alla bloggar jag läser, playahade, facebook, hotmail + mycket mera. det var nästan en vecka sen som jag var inne på datorn .. det är typ rekord (a) vad har jag gjort hela veckan då ? jo jag har gjort lite av varje. jag har badat och solat, fikat, kollat på över 10 filmer på 6 dagar, letat efter svamp, spelat spel, hoppat studsmatta, ätit glass och mycket mera. jag ska berätta lite kort om vad som har hänt =)


jag kom ut runt 1-2 på tisdagen. handlade med mamma och åkte sen till landet där min mormor, morbror och mina 2 kusiner väntade på mig. jag kommer inte ihåg så mycket men jag har försökt ta bilder så några få kommer men tyvärr inte alla eftersom min syster har slarvat bort min usb kabel till mobilen så jag ska försöka tvinga de att leta efter den. onsdag så åkte vi till någon strand så var där ganska länge och gjorde inte så mycket på kvällen efter. torsdag så åkte vi till grisslehamn och fikade. när vi kom hem så kollade jag och min kusin emma på film. fredagen så åkte vi till en strand inte alls långt ifrån. men fikade bara där och åkte sen hem igen eftersom det blåste och var ganska molnigt. när vi kom hem åkte vi och plockade svamp och sen efter kollade vi på film igen. lördagen så låg vi på stranden från klockan 12 till halv 4 så ganska röd är jag =) åkte hem och kollade sen på film. söndag ( alltså idag ) har dagen varit ganska seg. jag och kusin har kollat på film och sen drog vi till ett cafe där syster jobbar och fikade sen vart jag skjussad till pappas land. loggade direkt in på datorn. bloggning snart igen, puss amanda <3