by amanda

|
inlägget som aldrig publicerades måndag kväll för nästan en vecka sen ..

hello sweeties. jag och matilda gjorde oss klara på morgonen och drog sen mot mig. där mötte vi joel och svante som vi inte har träffat på hur länge som helst. jag sprang snabbt in och bytte kläder eftersom det var ganska varmt och jag hade matidas mjukisbyxor på mig. efter det gick vi till centrum och tog tunnelbanan därifrån till slussen och bytte. vi gick av i sockenplan (?) svante visade oss ett hus och sen vandrade vi vidare till globen. där åt svante och joel glass på donken medans jag och matilda roande kollade på. sen skojjade jag och matilda lite och sa att vi skulle gå och leta efter paow.se och gaybloggen.com och precis då så kommer de gående förbi oss. menmen, vi kollade runt lite och sen drog vi hem till joel. jag och matilda satt i hans trädgård medans joel duschade och svante gjorde något där inne. när de var klara chillade vi kvar en stund och sen drog vi till någon affär och köpte bröd. efter det gick vi hem till svante och killarna gjorde toast (?) =) efter det började vi kolla på någon film och mitt i filmen kom petter. vi såg klart och sen drog vi ut. jag och matilda skulle hem så de följde oss en bit och sen gick dem. jag och matilda åt middag när vi kom hem. hennes familj ska gå och lägga sig nu så nu ska vi göra oss klara. pussar amanda <3
Anonym

ser gay ut HAHA



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: