by amanda

|
matilda håller på att fixa sig just nu medans jag är klar för länge sen så jag tänkte bara blogga en snabbis. jag har ju varit dålig på det dem senaste dagarna men jag har inte haft suget av blogga och jag vet inte längre vad jag ska skriva om. jag hade tänkt att skriva om "amanda tipsar" hissar och dissar listan + mera men jag får inte fram tillräckligt intressant information just nu. men jag tror vi bloggar mera ikväll, pussar amanda <3

skolavslutning 2008
Anonym

frågestund i min blogg, fråga vad du vill så svarar jag :)

http://ttildas.blogg.se

issa

visst sjöng matilda & några nån låt då ? :p

filippa

haha. vi sjöng ju finast :) och jag står längst fram och gör(?)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: