by amanda

|
nu har vi precis kommit hem. vi drog till hammarbyhöjden och gick upp för hammarbybacken. där stog vi på liftarna en stund och lyssnade på musik + tog lite bilder som ni kan få någon annan dag för det går inte att ladda upp bilder på denna dator. så dagens outfit får ni förhoppningsvis imorgon eller om drygt en vecka. jag ska bara säga till er läsare i förväg att på tisdag förmiddag åker jag till landet igen fast till mammas land där det inte finns någon dator. eller min morbror har så jag kanske kan blogga ibland. om inte så blir det inte uppdatering på en hel vecka ! "/ men fortsätt att läsa i allafall älskling ! men när vi gått ner från liftarna så gick vi till andra sidan av hammarbybacken och ner där. alltså mot hammarby sjöstad tror jag (?) men är inte säker. stog där en stund och ristade in finfint i någon bänk, " a <3 m "
sen gick vi upp för backen igen och home again. nu ska matilda blogga och sen ska vi nog kolla på film. om ni har tur så får ni mera uppdatering senare. pussar amanda <3

matilda jag och leon .. våran 2008 tror jag
issa

haha min bror knr leon hahaha :)

filippa

stolt fotograf :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: