by amanda

|
nu är matilda aaaaarg som fan ! vi vet inte vad vi ska göra och de flesta är bortrestan, svante & joel svarar inte och tim dissar -.- vi ska snart dra ut och åka till hammarbyhöjden tror jag, vi får se. dagen har varit helt okej. jag my och matilda hade det chilla i nacka forum, kollade i de flesta affärer. vi vart hämtade runt halv 7 av hennes morsa. sen blev vi hemskjussade och my åkte hem till sig. hon fick tydligen inte vara längre "/ så vi letade igen hela matildas lägenhet efter pengar och sen gick vi till affären och handlade gooooodis ! men nu ska vi ut, pussar amanda <3

bilder får ni kanske senare =)

mycket gamal bild på mig ..


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: