by amanda

|
jag hann inte blogga innan för att vi hade brottom i morse. jag och matilda blev skjussade med bilen till norrtälje och sen bussen till stockholm. vi har precis kommit hem till matilda och just nu duschar hon. hon ska bara fixa sig och sen blir vi hämtade av my och hennes mamma. vi ska till nacka forum och chilla lite. jag vet inte vad vi hittar på senare, men vi ska i allafall ha skit kul ikväll. mer uppdatering senare antagligen. pussar amanda <3




Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: