by amanda

|
förlåt för att jag inte uppdaterat tidigare idag eller igår kväll. men igår i allafall när vi skulle bada så var det så himla kallt i vattnet + att det blåste så vi sket i det. vi hade lite trevligt folk hos oss så vi fikade och chillade runt sen drog vi hem igen. vi satt och spelade kort + bingo med pappa och therese. sen vart jag så otroligt trött så vi gjorde oss i ordning och la oss i sängarna. men självklart var jag inte trött då (-.-) så vi låg och smsade lite sen somnade vi. imorse när vi blev väckta så hoppade jag direkt in i duschen och sen åt vi frukost och efter det gjorde vi oss i ordning. direkt efter vi vart klara så tog vi båten till norrtälje som tog 20 minuter. och som några kanske vet så var det american car show där så vi åkte dit. vi jag matilda och matthias (systers pojkvän) gick runt och kollade på bilar och sen drog vi vidare upp mot "stan" där vi åt lunch och lite mera. när vi sen gick tillbaks till parken där american car show hölls så mötte vi pappa och gick sen till någon resturang då de skulle äta. + massor med fler kompisar till oss. vi gick runt lite mera, chillade i båten, lyssnade på musik och åt glass =) för bara en stund sen tog vi båten hem igen så vi har precis kommit hem. det blåser som fan så snacka om tovor i håret (a) men nu ska jag läsa bloggar och sen ska matilda blogga. ni får en bild, så kommer det flera senare. puss & kram amanda <3

matilda baby <3
matilda

looklikeråtta.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: