by amanda

|
tjoho bloggen =) jag och matilda sitter framför varsin dator och bloggar. vi har precis kommit hem. vi drog till farmor och vattnade hennes blommor och sen drog vi vidare till stranden. där tog vi massa bilder som ni kommer få senare och sen drog vi hem igen. vi ska snart åka med farfar till affären som ligger 20-30 minuter här ifrån för att hämta carin (farfars fru) och köpa en tandborste till matilda som hon såklart glömde. bloggar senare, puss

bild på elvira älskling, jag saknar dig !
moa

Hon liknar fan blondinbella :o

moa

svar :

Jag har gjort min header alldeles själv :) <3

TACK SÅ MYCKET!



Älskling, jag trivs inte alls med mitt utseende -.- <3



Varför vill du ha mera egobilder? :p <3

my

guuud vad fin bild på älsklingen :)

elvira

vem fan e det som tycker jag ser ut som blondinbella hahah skrattar ihjäl mig det där va kul bra humor däär moa :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: