by amanda

|

jag och matilda sitter i min säng på landet och bloggar. eller jag bloggar och hon ska blogga snart. vi har precis ätit middag och innan dess spelade vi yatzy.

i allafall.. idag så skulle vi hämta matilda redan vid 11 men pappa vart försenad så det vart inte fören vid halv 3. så jag drog ut och träffade angelica och olivia. först gick vi till skolan och hämtade annies glasögon och sen gick vi hem till henne. där lyssnade vi på musik högt ! haha samtidigt som angelica och olivia dansade medans jag satt i soffan och skrattade åt dem =) haha de var så fina så. vid 2 kom pappa och hämtade mig och sen åkte vi hem direkt. jag och matilda gjorde lunch och sen chilla vi lite i soffan. packade in i bilen och sen drog vi. fram till norrtälje låg vi och kollade på film i bilen men sen hände något så de gick inte längre. menmen, vi handlade mat påvägen och sen fortsatte resan. när vi kom fram så spelade vi som sagt yatzy. men nu ska vi äta godis och dricka cola ! pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: