by amanda

|
godmorgon ! väckt blev jag av mamma klockan 9 när hon ringde men jag har nog aldrig vart så trött som jag var idag så jag låg i allafall kvar till halv 10. sen gick jag upp och åt frukost med resten av familjen. jag ska snart klä på mig då får ni dagens outfit. och göra klart resten här hemma eftersom ingen är hemma på en månad drygt. hur ska blommorna klara sig ? :o menmen, det ordnar sig säkert. nu ska jag logga in på facebook, pussar amanda <3
tyra

bra blogg: )



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: