by amanda

|

Det är svårt att beskriva en sån person som dig med ord. Men något som jag redan vet om är att du är underbar ! Vi har inte alls kännt varandra länge men det känns mycket längre än vad det egentligen är. Det finns mycket som jag redan har berättat för dig som inte ens några jag kännt i flera år vet om. Det är för att jag vet att jag kan lita på dig. Oavsett vad som händer i livet kommer jag att finnas kvar för dig. Jag behöver dig i mitt liv, du ger mig extra styrka. Jag är glad över att jag tog kontakt men dig den kvällen som jag gjorde det. Och mer än gladast är jag för att du stannade kvar på jorden mot din vilja. När du vill kan du komma till mig, dag som natt. För jag lovar dig att alltid hjälpa till när du känner dig nere. Tveka aldrig på att komma till mig. Moa Larsson, jag älskar dig mer än du förstår. Och så förblir det älskling !

moa

Älskling, kolla inlägget i min blogg <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: