by amanda

|

hej bloggen =) vi var hemma runt 9 tror jag. jag började packa om mina kläder + la till mycket mycket mera. imorgon så ska jag ju åka till landet och vara där i 4 veckor ungifär. jag kommer åka hem med bussen någon gång ibland för att träffa mina vänner men min familj kommer vara kvar satt .. det ska vi bli skönt att få vara på landet men inte vara borta så länge. så jag har precis packat klart. matilda ska med ut till landet imorgon men kommer att åka hem på söndagen igen. vi åker imorgon runt 11-12 så om jag hinner så bloggar jag innan vi åker annars när jag kommer fram eller senare. beror på hur vädret blir. jag har för mig att det ska regna i allafall. jag sitter och filar naglarna just nu och ska snart måla naglarna. om jag får en bra bild så får ni resultat. senare ska jag raka benen, sy om min kjol och sätta på ansiktsmask. jag bloggar nog om en stund igen. pussar amanda <3










R.

Kommer du vara på ditt landställe i 4 MÅNADER??



Anonym

det står 4 veckor ju -.-



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: