by amanda

|
nu är det brottom säger jag bara .. vi vaknade 11:45 och båten går 16:30. och innan dess skulle vi åka till kryssmynta gården och plocka stenar till mig. om ni undrar varför jag ska plocka stenar så är det för att jag ska ha stenar i en skål sen som påminner om gotland =) stenarna är ju så lena ! menmen, stenarna har pappa lovat mig att vi ska plocka men jag tror inte vi hinner kryssmynta gården. vi har för en stund sen ätit frukost och nu håller vi på att städa. det tar nämnligen en stund eftersom vi ska dammsuga hela huset, tömma våra grejer och plocka ihop allt .. bilder från igår får ni inom 10 minuter. om inte så hinner jag inte för att jag måste städa. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: