by amanda

| Vardag
tjolahopp, dagen har flytit på väldigt snabbt. idag som alla andra dagar vart jag upptvingad runt 11. åt frukost direkt och gjorde mig sen klar. när vi alla i familjen var klara så tog vi bilen hela långa vägen till fårö. det tog drygt en timme så det var lite halvtråkigt i bilen, men det fick duga. vi tog en båtfärja över och när vi kommit fram åkte vi till någon mysig resturang fast lite annorlunda. det var mycket gamla saker som var lite halv skumma men goood mat ! sen åkte vi vidare. stannade på vägen och fottade flera gånger. det var första gången jag var där så det var mysigt ! vi stannade också och kollade på en jätte fin strand och sen åkte vi vidare för att kolla på raukar. för de som inte vet vad en rauk är så är det som ett berg som formats av isen. klockan vart mycket och vi åkte hem igen. stannade vi visby och köpte lite smått. själv köpte jag en prynads orm som ska hänga på väggen i mitt rum. men eftersom jag inte vill plocka upp den från förpackningen så får ni bild imorgon. efter åkte vi hem och chillade lite. jag duschade för inte så länge sen och nu sitter jag ute i trädgården och bloggar. jag har för bara 2 minuter sen spelat yatzy så det var nice. vi ska snart grilla så jag hör av mig senare. pussar amanda <3


dagens outfit ;