by amanda

| Vardag

det finns personer som man aldrig vill glömma.
du är någon som alltid kommer att finnas kvar i mitt hjärta.
du gjorde alltid så jag kände ett sug av lust och hopp, glädje och styrka.
det gick inte att stoppa, jag vart helt besatt. du fick mig alltid att må bra.
det fanns en tid i livet då jag hade allt jag önskade mig.
du fick mig att kämpa mig upp på benen igen.
det är jag tacksam för än idag. det betyder mycket för mig.
jag hoppas du förstår att utan dig kanske jag aldrig kommit såhär långt.
tack för allt du gjort för mig, ställt upp och stöttat mig.
jag är glad över den chans jag en gång hade.
du förstog mig alltid, visade oftast medkänsla.
vi har gått igenom det mesta, och jag lovar dig att vad som
än händer så stannar allt kvar i mitt hjärta.
dig vill jag alltid minnas, du är underbar.